Już 12 sierpnia 2024 r., rozpocznie się 81. Tour de Pologne, którego inauguracja będzie miała miejsce we Wrocławiu. Z tej okazji na chodnikach w centrum stolicy Dolnego Śląska pojawiło się neutralne dla środowiska, tymczasowe graffiti, które zachęca mieszkańców i odwiedzających miasto turystów do wspólnego kibicowania. Projekt został zrealizowany przez Serwisowe Grupy Mobilne Impel we współpracy z firmą Kärcher. Grupa Impel już od 14 lat partneruje Tour de Pologne pełniąc rolę oficjalnej ochrony wyścigu.

Tymczasowe graffiti z hasłem „Zobacz na żywo i kibicuj z nami” wraz z logo wyścigu Tour de Pologne zostało umieszczone na chodnikach Wrocławia, stanowiąc wyraz nowoczesnej, subtelnej, a jednocześnie przyjaznej środowisku formy reklamy. Sama technologia, w jakiej zostało zrealizowane graffiti jest bardzo ciekawa i nowatorska, ponieważ tymczasowe wzory na chodnikach powstały przy użyciu myjki ciśnieniowej marki Kärcher oraz specjalnych szablonów. Wzór graffiti został wyczyszczony na powierzchni chodników przez Serwisowe Grupy Mobilne Impel za pomocą zasilanej bateryjnie myjki, co dodatkowo podkreśla proekologiczny wymiar akcji.

Współpraca Serwisowych Grup Mobilnych Impel z firmą Kärcher

Jacek Grelewicz, dyrektor Grupy Produktowej Serwisowych Grup Mobilnych Impel przyznaje, że firma stale poszukuje rozwiązań technologicznych, które są zarówno efektywne i wydajne, a jednocześnie minimalizują wpływ na środowisko – Zastosowanie zasilanej bateryjnie myjki ciśnieniowej nie ogranicza nas w terenie, a przy tym pozwala m.in. zmniejszyć emisję szkodliwych substancji w trakcie pracy – mówi.

W ramach wieloletniej współpracy z firmą Kärcher, światowym liderem w technologiach czyszczenia, Impel wdraża rozwiązania nie tylko skuteczne, ale także neutralne dla środowiska.

Jak mówi Tomasz Grabski, dyrektor Centrum Szkoleń Produktowych Grupy Impel, tymczasowe graffiti to odpowiedź na potrzeby klientów i partnerów, którzy oczekują innowacyjnych i zrównoważonych metod również w obszarze reklamy. – Nasi technolodzy, trenerzy i eksperci na co dzień szkolą pracowników z różnych technologii. Dzięki współpracy z firmą Kärcher możemy testować i wdrażać kolejne rozwiązania – dodaje Tomasz Grabski.

Zaplanowane działania promocyjne na ulicach Wrocławia to jedna z wielu inicjatyw, które mają za zadanie promować nadchodzące wydarzenie. W weekend poprzedzający start wyścigu na wrocławian czeka m.in. piknik rowerowy, specjalny pokaz fontanny „Cztery Żywioły”, a wreszcie 11 sierpnia pod Halą Stulecia prezentacja zawodników, którzy wezmą udział w Tour de Pologne. Wrocławscy fani kolarstwa i aktywności na rowerach mogą także sfotografować się na tle specjalnej okolicznościowej ramki umieszczonej na wrocławskim rynku, a udostępniając zdjęcie w mediach społecznościowych wziąć udział w konkursie.

Graffiti zachęcające do kibicowania Tour de Pologne we Wrocławiu znajdziesz tutaj:

  • Bulwar Xawerego Dunikowskiego oraz okolice Hali Targowej
  • ul. Wystawowa i okolice Hali Stulecia
  • ul. Kazimierza Wielkiego – okolice Kina Nowe Horyzonty oraz Biblioteki Uniwersyteckiej przy ul. Szajnochy
  • Most Grunwaldzki
  • Most Zwierzyniecki
  • ul. Bolesława Prusa 75/79 – przed siedzibą MPK
  • wrocławski Rynek
  • Zajezdnia Tramwajowa “Borek”

Zobacz galerię zdjęć z realizacji tymczasowego graffiti:

Aktualności